Męska bezsilność

6793-793-ico-wu.jpg

Young happy couple in bed

Wywnioskowałeś, iż twoja aktywność seksualna spadła ostatnimi czasy? Spokojnie. Po pierwsze, kłopot taki dotyczy nie tylko ciebie lecz dużej części męskiej populacji i to nie jest powód do wstydu. Po drugie chwilowa niedyspozycja nie może być przyrównywane do impotencji, chociaż przestrzegam, żebyś zapalił w swoim umyśle lampkę ostrzegawczą. Po trzecie – da się to naprawić, abyś mógł cieszyć się seksem! tadalis

Zanotowałeś pierwsze ślady choroby – co powinieneś zrobić?

Przełam uprzedzenia i odwiedź lekarza rodzinnego. To nie jest odosobniony problem, który spotkał właśnie ciebie. Problemy z erekcją, impotencja, to jedno z częstszych schorzeń medycznych i dotyka co drugiego faceta w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki mówią prawdę, traktuj więc wizytę u lekarza nie jak coś upokarzającego, ale jak wizytę w zakładzie mechanicznym w celu naprawy maszyny, którą jest twoje ciało, żebyś mógł cieszyć się pełnią jej wydajności. Prócz tego często sprawdzaj ciśnienie krwi i poziom cholesterolu, żeby ustrzec się najczęstszej przyczyny impotencji – chorób układu krążenia.

Dlaczego lekarz rodzinny a nie specjalista?

Przede wszystkim lekarz pierwszego kontaktu oszacuje stadium choroby i wskaże stosownego specjalisty – urologa albo seksuologa, który może ci pomóc. Od lekarza pierwszego kontaktu możesz otrzymać także skierowanie na badania, które pomogą ustalić przyczynę choroby. Problemy ze wzwodem są całkowicie uleczalne!
Najczęstsze leczenie odbywa się przede wszystkim za pomocą środków farmakologicznych, psychoterapii, od czasu do czasu leczenia chirurgicznego, ale pewnymi zabiegami sam możesz sobie pomóc lub przyśpieszyć terapię. Oto podstawowe z nich:

1. Spożywaj zdrowe posiłki

Unikaj tłustego mięsa zastępując je owocami oraz warzywami. Konsumuj więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (to jednak nie dotyczy smażonych, tłustych ryb, które, jedzone wieczorem, mogą obniżyć libido). Mnóstwo warzyw i owoców to podstawowy przepis na uniknięcie częstej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego oraz otyłości. Z owoców bardzo pożyteczne będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny i jagody. Z warzyw – prócz zieleniny warto jeść czosnek oraz cebulę (skuteczne przeciw miażdżycy) oraz paprykę, pomidory, kukurydzę, selery i por.

Można zadać pytanie dietetykowi o odpowiednią dietę, zgodną z grupą twojej krwi. Pamiętaj, że dieta nie jest restrykcyjnym „niespożywaniem smacznych potraw”, ale uzupełnieniem dziennego jadłospisu w posiłki wartościowe oraz ograniczeniem tych najbardziej szkodliwych. Przemyśl wdrożenie do swego menu potraw z regionu śródziemnomorskiego, w szczególności zaś owoców morza.

2. Zainteresuj się afrodyzjakami

Istnieje grupa produktów, które w jakimś stopniu zmotywują twoje ciało do „działania”. Powszechnie uważa się (w praktyce – jest to sprawdzone), że lampka czerwonego wina przed łóżkowymi igraszkami polepsza aktywność w łóżku. Unikaj jednakże alkoholu wysokoprocentowego, który podziała w drugą stronę. Z przypraw stosuj więcej imbiru, który wpływa na sprawniejsze krążenie krwi i goździków, które poprawiają nastrój. Z owoców morza polecane są ostrygi, homary, krewetki, albo ośmiornice.

3. Rzuć papierosy

Palenie papierosów (także to bierne) wpływa niekorzystnie na twoje ciało i libido. Amerykański stereotyp ubiegłych lat, w którym to para po udanym stosunku pali papierosa, to szkodliwy pomysł. Papierosy nie dość, iż znacząco obniżają twoją sprawność seksualną oraz powodują inne, równie niepokojące komplikacje, z rakiem płuc na czele – to jeszcze sprawiają, że będziesz przesiąknięty ich wstrętnym zapachem. Uwierz mi, wiem co mówię – jestem człowiekiem niepalącym i kogoś, kto pali, czuję dużej odległości. Najbardziej nieznośny zapach utrzymuje się na włosach, potem w ubiorze, o oddechu nie wspominając. Jeśli twoja partnerka nie pali, a ty owszem, to może być przyczyną dodatkowych nieporozumień i żenujących sytuacji między wami, także w łózku. Oczywiste jest, że jako palacz na pewno nie pachniesz smakowicie.

4. Ruszaj się

Aktywność seksualna jest mocno powiązana z dobrą kondycją i wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Dlatego tak znaczące jest, żebyś prócz dobrego odżywiania czynnie praktykował sport. Aktywnie? Oznacza to codzienny trening ruchowy, przynajmniej 30 min – bieg lub zajęcia na siłowni oraz regularne 1-2 razy w tygodniu uprawianie sportu, np.: tenisa. Tutaj dużo zależy od twoich zasobów czasowych, które, jak przypuszczam, nie są zbyt duże. Potwierdzisz jednak to, że im mniej czasu, tym skuteczniejsza organizacja (oczywiście do pewnej granicy)? Na pewno, jeśli będziesz chciał regularnie uprawiać sport, wygospodarujesz na to chwilę czasu.

5. Systematycznie staraj się uprawiać seks

Aby nie dopuścić do „męskiego problemu” regularnie uprawiaj seks. Pozbądź się rutyny a wprowadź do twojego związku więcej świeżości. To najlepsza recepta na przywrócenie harmonii hormonalnej. Jeżeli twój związek ma aktualnie problemy (nawet w przypadku, kiedy powodem jest ta „trzecia”) postaraj się je rozwiązać, gdyż to także pośrednio wpływa na twoją wydolność seksualną.
wiecej tutaj : viagra